O nás

Trihorse z Děčína, kde radost dětí začíná

Napsali o nás

 

 
 

A JAK TO VŠECHNO ZAČALO?

Když se dnes podíváme zpátky až do devadesátek, všechno to začalo vcelku nenápadně, v Děčíně kousek od břehu Labe. Jaroslav Voldřich se v roce 1996 pustil  do soustružení dřevěných kuliček a začal vyrábět i další polotovary pro hračky. Hned na začátku  měl jasno v jedné věci: chtěl pracovat se dřevem. Proč? Protože dřevo není mrtvý materiál, má v sobě energii a jeho dotyk vám dá mnohem víc než sebedokonalejší kus plastu. I díky tomu, že se dal dohromady s předními výrobci hraček jak na našem, tak na zahraničních trzích – vždy  měl na prvním místě bezpečnost všech výrobků, vybíral společně s kolegy ty nejlepší druhy dřeva a nikdy neslevili z výjimečné kvality opracování.
 

CO BYLO NAŠÍ MOTIVACÍ?

Cílem bylo uspět na zahraničním trhu i motorem původní motivace, proč se vlastně Jaroslav Voldřich pustil do nelehké práce se dřevem – po problémech s německými odběrateli polotovarů a výrobků došel k závěru, že již bude vyrábět pouze svoje vlastní výrobky. Proto  na přelomu tisíciletí zatoužil i po vlastních tvůrčích dílech. Zakoupil  počítačem řízený obráběcí stroj a proměnil ho v neúnavného pomocníka. Společnými silami tak vznikla  první originální kuličková dráha Saturn Rollipop, jejíž sláva a popularita se rozšířila po celé Evropě. Nezůstalo  u jediného, byť originálního výrobku, ale postupně  patentovali i dřevěná kola Bikeeno a Dj WooDoo. Dobývat Evropu mu pomáhali i velikáni obchodu s hračkami světová síť Toys „R“ Us. Kromě hraček se pustil i do zakázkové výroby – a rozšířil výrobu i na dětský nábytek a vybavení dětských pokojíků na míru. Nikdy nepřestal dbát na bezpečnost a kvalitu opracování prvotřídního dřeva. Jako první vylepšil klasické dřevěné plážové lehátko, které jako jediné na trhu zabraňovalo skřípnutí dětských prstíků.
 
Ne všechno se vždy v životě daří podle představ, a tak po dvou dekádách usilovné práce musela nastat pauza – přepracování Jaroslava Voldřicha si vybralo svou daň a únava se syndromem vyhoření vyřkly zdánlivý konec. Naštěstí dva roky odpočinku a hlavně narození dcery Vendulky stačilo vrátit chuť a síly do další práce. Nechtěl koupit plastovou jídelní židličku, tak si vzpomněl na původní prototyp dnes již legendárního Koníka – unikátní spojení houpacího koně, jídelní stoličky a dětského stolku. Než  ho ale s kolegy vypilovali do finální, 101% bezpečné verze, pár let  to zabralo. I proto, že šlo o unikátní kousek se Jaroslav Voldřich přihlásil do pořadu DEN D a k tomu účelu založil v roce 2010 firmu názvem TRIHORSE – a krédo, zásady, v něž věřil, zůstaly nezměněné: není větší radost než radost v dětských očích, a pro ni děláme vše, co je v našich silách.

 

CO BYLO PRŮLOMEM VE VÝVOJI FIRMY TRIHORSE?

Určitě pořad DEN D kdy medializace pomohla nastartovat počáteční prodeje jídelní židličky koník. A pak vyrábět vše ve vlastním provozu. Kde zadávat výrobu nefungovalo, tak došlo v roce 2012 k zakoupení skladového areálu, který se postupně předělal na výrobní areál s investicí do prvního CNC a dalších truhlářských strojů. Dlouhodobě nejúspěšnější výrobek je MAXI Kuličková dráha, která je nejúspěšnější český výrobek na německém amazonu již 7 let . Dále se prodává v Itálii, Francii, Anglii, Španělsku a USA.
 
Hlavním a rozhodujícím směrem a mezníkem firmy bylo spojení se v roce 2017 s firmou JANOSCHIK Ivana Vanečka. Kde nadčasový design celé JANOSCHIK kolekce vytvořil podhoubí pro největší investici v celkovém rozsahu 25 mil. korun do nejmodernějších strojů. Hlavním důvodem tohoto kroku byl FINGERCAR. Tento česko-slovenský výrobek v sobě spojuje  nadčasový design a nekonečnou škálu možností použití.
 trihorse_fingercar

 

PROČ JE FIRMA TRIHORSE ÚSPĚŠNÁ?

Už to není jen o Jaroslavu Voldřichovi a Ivanu Vanečkovi je to každodenní příběh lidí  Zdeny Sedláčkové, Jaroslava Kindla, Romana Řezníčka, Martiny Kindlové, Lukáše Ajchlera, Radky Klímové, Jany Hájkové, Ilony Stachové, Veroniky Smejkalové, Jaroslavu Půlpánovi, Radkovi Rosickému, Daně Jilichové, Janě Pazderníkové a ostatních externích spolupracovníků a dodavatelů.
 

JAKÁ JE VIZE NAŠÍ FIRMY?

Být dlouhodobou součástí dětských příběhů v té nejtvořivější úrovni s přírodním materiálem.
 
 
 
 
 

Bannery zápatí